jueves, 23 de enero de 2014

Ens agrada ....il.lustració i te!

Pot semblar un post facilet: copio i pego i llestos!!! Però, no. Triar entre les moltíssimes il.lustracions meravelloses relacionades amb el món del te, és una feina que requereix gran dosi d'autocontrol. Però, també, és una feina que m'encanta.


La primera artista que ens encanta és la Laura Caldeteny, una il.lustradora i dissenyadora gràfica mallorquina que actualment viu i treballa a Berlin. El seu estil és clar, d'una lleugeresa innocent i contagiosa. Assegura que li agrada sentir el llapis i el paper quan dibuixa i que la inspiren els amics, passejar amb el seu gos, una cançó,... però que la part més important de la creativitat és treballar continuament.


Tota la info aquí








L'Anne Laval és una il.lustradora francesa formada a la Universitat d'Estrasburg i membre de diversos col.lectius d'artistes. Li encanta passejar-se vora la catedral per admirar els arbres i les velles cases senyorials, viatjar i descobrir petites obres mestres a tot arreu.

La seva sèrie de postals sobre els móns del te, tenen una autèntic encant "vintage".


Tota la info aquí










Darrera d'"Ello Lovey" fundada l'estiu de 2011 hi ha el somni llargament acaronat de la Rhianna Wurman, dissenyadora i il.lustradora de Dallas, que actualment viu a Carolina del Nord . "He estat gargotejant en gairebé tot i fent targetes fetes a mà per als meus amics i família des que era petita. . He convertit la meva passió per la fabricació artesanal en la meva pròpia línia de gravats i targetes capritxoses i extravagants en part inspirades per la meva  encantadora àvia anglesa. Ella era una dona molt dolça i afectuosa i sempre m'ha inspirat amb el seu esperit per fer les coses a mà. Espero poder continuar el seu llegat amb les coses que faig pels altres.


Tota la info aquí














No hay comentarios:

Publicar un comentario